خرید تیشرت مردانه

  • ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • meghdad_shateri

نکاتی برای خرید تی شرت با کیفیت و زیبا تی‌شرت‌ها یکی از محبوب‌ترین لباس‌های مردانه هستند که رنگ‌های مختلفی در طرح‌های مختلف دارند. به دلیل تنوع زیاد تیشرت ها، گاهی اوقات انتخاب آن برای آقایان سخت می شود.

برای انتخاب پیراهن باید به قیمت، جنس، طرح، رنگ و … توجه کنید و پیراهنی را متناسب با اندام خود انتخاب کنید. اگر در انتخاب پیراهن مشکل دارید و می خواهید بهترین گزینه را داشته باشید، به این قسمت از دنیای مد خیس بپیوندید.

نکاتی برای انتخاب و خرید پیراهن های زیبا و بادوام

خرید تیشرت

خرید مواد با کیفیت بالا

خرید پیراهن از مواد مختلف مانند نخ، پنبه، پیما (ضد چروک)، ژرسه (ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی)، مرینوس (فلیس) با کیفیت بالا فقط به قیمت آن فکر کنید.

یک تی شرت بخر https://zeusclothess.ir/

راهنمای خرید تیشرت مردانه
مرینو، جرسی یا مارسلا؟

تی شرت های نخی برای روزهای گرم تابستان مناسب هستند و عرق بدن را جذب می کنند. تیشرت ضد چروک کرکی پیما. مرینو ضد تعریق است و بوی نامطبوع عرق را حفظ نمی کند. پیراهن های ژرسه رنگ نمی کنند و بافت پارچه را برای مدت طولانی حفظ می کنند. پیراهن های سه دکمه طرح معروف لاگوست از مارسلا یا پیکه ساخته شده اند.

اندازه مناسب را انتخاب کنید

پیراهنی را برای خرید انتخاب کنید و پیراهنی به اندازه و شکل بدن شما باشد و از پیراهنی تنگ یا گشاد استفاده نکنید. تی شرت باید متناسب با بالاتنه شما باشد و آستین ها نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشند. برای خرید تی شرت چون معمولا تست نمی شود آن را روی بدن خود اندازه بگیرید و با تی شرت روی بدن خود مقایسه کنید سپس به خرید ادامه دهید.

اندازه ی تی شرت

قیمت تیشرت

 

یک تیشرت با سایز مناسب بخرید
یقه مورد علاقه شما چیست؟

پیراهن ها دارای انواع یقه مانند یقه هفت، یقه گرد، یقه سه دکمه و یقه ایستاده هستند. شما می توانید با توجه به سایز یقه و سلیقه خود یکی از انواع تی شرت را انتخاب کنید.

شلوار جین بپوش

اگر همیشه تی شرت یا شلوار کتان می پوشید و می خواهید جوان تر و متفاوت تر به نظر برسید، پیراهنی با شلوار جین بپوشید.

یک تی شرت با شلوار جین انتخاب و خریداری کنید
پیراهن های پولو متناسب با اندام شما

پیراهن یقه هفت شما را بلندتر و بلندتر نشان می دهد. پیراهن های یقه هفت معمولا برای کسانی که بالاتنه دارند مناسب است زیرا فرم یقه بالاتنه شما را سفت تر و بیشتر نمایان می کند. اما اگر بالاتنه شما صاف و بدون برآمدگی است، این فرم به هیچ وجه توصیه نمی شود.

تی‌شرت‌های یقه گرد معمولاً برای افرادی با پیراهن‌های لاغر مناسب هستند، زیرا همانطور که دنیای مد اشاره کرده است، بالاتنه و شانه‌های شما را بزرگ‌تر از حد معمول نشان می‌دهند. به همین دلیل است که بدنسازان و کسانی که می خواهند ظاهر ورزشی داشته باشند، تی شرت های یقه خدمه می پوشند.

اگر شانه های افتاده ای دارید که خیلی بلند و چاق نیستند، از پیراهن های یقه دار استفاده کنید. پیراهن های پولو عیب های شما را می پوشانند. بنابراین اگر گردن بلند یا خیلی بلندی دارید از نوع چوگان استفاده کنید. انواع یقه ها – کانتونی، U شکل، دکمه ای و غیره – تفاوت چندانی با هم ندارند و مدل یقه کاملاً با استایل شما مطابقت دارد.

اگر نمی‌خواهید چاق‌تر از اندازه واقعی خود به نظر برسید، بهتر است از تی شرت با یقه باز استفاده نکنید.

انواع تیشرت مردانه

تی شرت با کیفیت

نکاتی برای خرید تی شرت یقه دار
به رنگ های کلاسیک بیشتر توجه کنید

تی شرت یکی از راحت ترین و پرطرفدارترین کاورها است، بنابراین برای اینکه بتوانید این پرتاب راحت را با سایر لباس های خود ست کنید، رنگ های چشم نوازی مانند مشکی، آبی سرمه ای، خاکستری، زرشکی و سبز یشمی را برای پوشاندن آن انتخاب کنید. دادن لباس شما ظاهر یک نگاه دیگر.

سفید: می توانید تی شرت های سفید با هر رنگ پوستی بپوشید. این پیراهن ها ظاهری کلاسیک دارند و می توان آن ها را با مدل های دیگر لباس پوشید. اگر مدیر گروه هستید و بالای 35 سال سن دارید، پوشیدن تی شرت صورتی و زرد برای شما مناسب نیست و بهترین رنگ شما سفید است.

خاکستری: خاکستری رنگی خنثی است که با هر رنگ لباسی ست می شود و اندام شما را خوش اندام می کند. عیب این رنگ این است که عرق بدن شما به راحتی قابل مشاهده است.

مشکی: یکی از پرطرفدارترین رنگ های تی شرت مشکی است که می توانید آن را با هر رنگ لباسی بپوشید و نگران گیر افتادن آن نباشید.

زرشکی: به جای مشکی، می توانید رنگ زرشکی را انتخاب کنید که ترکیبی عالی با شلوار جین بدهد.

رنگ پیراهن را انتخاب کنید

نکاتی برای انتخاب رنگ پیراهن مردانه
ساعت و انگشتر را فراموش نکنید

حالا که با پوشیدن یک تی شرت و شلوار جین زیبا و باکیفیت جوان شده اید، استفاده از اکسسوری ها را فراموش نکنید و حتما از انگشتر و ساعت استفاده کنید تا زیباتر به نظر برسید. عینک دودی را برای تکمیل زیبایی ظاهر خود با توجه به پوشش خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

چاپ طرح روی تیشرت

اگر به پیراهن های چهارخانه علاقه دارید، یک تی شرت ساده بخرید و طرح مورد علاقه خود را در گوگل جستجو کنید، سپس آن را به سرعت رها کنید و به فروشگاه های چاپ عکس تیشرت بروید تا طرح خود را روی تی شرت چاپ کنید. .

رنگبندی تیشرت

طرح‌های روی پیراهن‌ها یک کتیبه یا آرم فوتبال است، مانند لوگوی لیورپول “… You’ll Never Walk Alone” یا “Juventus 6 Legend” یا ممکن است چهره یک ستاره سینما باشد.

نحوه انتخاب پیراهن مردانه

تیشرت با کیفیت بخر
البته گران، متوسط ​​و ارزان

پیراهن ها از نظر قیمت انواع مختلفی دارند. پیراهن های ارزان قیمت ساده تر هستند. برای خرید تیشرت به استثنای جنس، رنگ را پس نمی دهد و پارچه را با یک بار شستشو از بین نمی برد.

مکان را در نظر بگیرید

نوع لباسی که می پوشید باید برای هر موقعیتی متفاوت باشد. نپوشیدن پیراهن در مجالس رسمی و پوشیدن پیراهن در مناسبت های دوستانه و دورهمی.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه