خرید پیراهن کبریتی

  • ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • meghdad_shateri

اگر قصد خرید و انتخاب پیراهن کبریتی مردانه برای روز مردان را دارید و می خواهید پیراهن مردانه ای که می خرید از همه لحاظ مناسب و از همه نظر مناسب باشد، بهتر است در انتخاب خود به این نکات توجه کنید.

در این مقاله نکاتی را به شما آموزش می دهیم که قطعا در انتخاب پیراهن مردانه مناسب به شما کمک می کند.

خرید پیراهن کبریتی

راهنمای خرید و انتخاب پیراهن مردانه مناسب
در این تصویر راهنمای انتخاب و خرید پیراهن مردانه مناسب پیراهن کبریتی و خرید یک هدیه مناسب برای روز مردانه بر اساس نکات موجود در آن را مشاهده می کنید.

پیراهن مردانه را انتخاب کنید پیراهن کبریتی فروشگاه زئوس

قدم به قدم با ما برای انتخاب پیراهن مردانه مناسب

دو نکته مهم در انتخاب پیراهن مردانه مناسب
اندازه مناسب را انتخاب کنید

1- دکمه های پیراهن را ببندید، باید بتوانید دو یا سه انگشت خود را بین یقه پیراهن و گردن خود قرار دهید.

2- بازوی خود را خم کنید. آستین های پیراهن باید به اندازه ای بلند باشند که هنگام حرکت بازو، آستین ها به دور مچ شما کشیده نشود.

3- مطمئن شوید که آستین ها راحت و سایز هستند و روی دستتان اثری باقی نمی ماند. قبل از اینکه دکمه سرآستین را باز کنید، نباید بتوانید آستین های پیراهن خود را بپوشید.

پیراهن مردانه متناسب

قیمت پیراهن کبریتی

هنگام انتخاب پیراهن مردانه مناسب باید اندازه آستین و سرآستین را در نظر بگیرید

4- دقت کنید که پیراهن را به صورت ناخوشایند روی سینه و کمر نکشید.

5- دکمه ها را بررسی کنید. باید پیراهن کبریتی به خوبی قرار گیرد و دارای دهانه های گسترده ای برای نشان دادن سینه شما نباشد

6- دست خود را بالا بیاورید و مطمئن شوید که پشت پیراهن از شلوارتان بیرون نیاید.

انتخاب با کیفیت خوب

1- بهترین پیراهن ها دو لایه هستند نه یک لایه و پارچه آنها محکم تر و نرم تر است.

2. درزی که تا کنار پیراهن کشیده شده را بررسی کنید. لباس‌های باکیفیت تنها یک خط دوخت قابل مشاهده در درز کناری دارند، در حالی که اکثر پیراهن‌ها دارای دو ردیف درز در کناره هستند.

پیراهن مردانه متناسب

خرید اینترنتی پیراهن کبریتی

در مورد فن آوری های فعلی که از پیراهن های مردانه به دست می آیند (به دست آورید، به دست آورید) بیاموزید

3- بررسی کنید که بند ها دست دوز بوده و دوخت های پیراهن کبریتی نامنظم دارند، این ویژگی معمولاً نشان دهنده کیفیت بالای پیراهن است.

به خاطر داشته باشید که اکثر پیراهن ها بعد از شستن کمی آبکی می شوند (مخصوصاً پارچه های با الیاف طبیعی)، بنابراین سایز گشادتری انتخاب کنید تا بعد از شستن برای شما کوچک نباشد.

پیراهن مردانه برای افراد شیک پوش
پیراهن مردانه یکی از مهم ترین لباس های مردانه است که نقش مهمی در استایل رسمی و نیمه رسمی ایفا می کند، بنابراین هر مرد امروزی باید اصول اولیه پیراهن مردانه و ویژگی های خاص آن را بداند تا بهترین رسمی یا غیر رسمی باشد. پیراهن خودت انتخاب کن

پیراهن مردانه

پیراهن چهارخانه مردانه
پیراهن‌های مردانه ابتدا باید دقیقاً اندازه شما باشند، بنابراین عوامل دیگری مانند مدل یقه، هدبند، پشت و باسن در انتخاب شما تأثیر می‌گذارند. در مقاله‌های قبلی به تعدادی از این عوامل اشاره شد و در این مقاله تمام آنچه در مورد پیراهن‌های رسمی مردانه باید بدانید را با جزئیات بیشتری خواهید خواند تا بتوانید تصمیم درست و استایل عالی برای خود بگیرید.

آشنایی با پیراهن های رسمی مردانه
پیراهن رسمی مردانه یک پیراهن آستین بلند و یقه دکمه دار است. این ساده ترین تعریف پیراهن مردانه است، اما وقتی صحبت از تفاوت پیراهن رسمی و پیراهن ورزشی می شود، این تعاریف چندان ساده نیستند.

انواع پیراهن کبریتی

مثلا دکمه های یک پیراهن رسمی از پایین به بالا بسته می شود. تمام دکمه های یک پیراهن رسمی باید بسته باشد و در صورت امکان با کراوات یا کراوات همراه شود، در حالی که در یک پیراهن غیر رسمی این کار ضروری نیست. انواع یقه و آستین پیراهن های رسمی مردانه وجود دارد که نقش مهمی در استاندارد پیراهن های رسمی و غیررسمی ایفا می کند و در مقالات قبلی همه آنها با ویژگی ها و کاربردهای خاص هر کدام شرح پیراهن کبریتی داده شده است. به طور کلی پیراهن های آستین کوتاه با مانتو پوشیده نمی شوند، بنابراین در دسته پیراهن های رسمی مردانه قرار نمی گیرند.

جالب است بدانید که در نیم قرن اخیر پیراهن های مردانه جزء ضروری استایل مردانه نوعی لباس زیر شده است. در گذشته این پیراهن ها رنگ بندی خاصی نداشتند و فقط در رنگ سفید ساده وجود داشتند اما امروزه تنوع رنگ و طرح پیراهن های رسمی بسیار زیاد شده است. پیراهن‌های سفید مردانه با روسری تمیز در گذشته نمادی از موقعیت اجتماعی بالا بود زیرا پوشیدن چنین لباس‌هایی به این معنی است که این فرد کار یدی انجام نمی‌دهد و جزء طبقه ثروتمند جامعه است. اما امروزه مهم نیست که چه شغل و موقعیتی در جامعه دارید، به هر حال به یک پیراهن رسمی نیاز دارید.

سایز پیراهن
همانطور که می دانید سایز لباس به خصوص لباس مردانه به سبک رسمی در مد بسیار مهم است، اما متاسفانه اکثر آقایان پیراهنی می پوشند که دقیقا اندازه بدن آنها نیست. سایزبندی پیراهن مردانه به این معناست که نیم تنه، سینه، شکم، شانه ها، یقه، آستین ها، سرآستین ها و تمام قسمت های پیراهن کاملاً اندازه باشد و هیچ قسمتی پهن یا باریک یا بلند و کوتاه نباشد. این اندازه حد تعیین کننده مد شماست و باید آن را بسیار جدی بگیرید تا ظاهری عالی و باکلاس داشته باشید.

هرکسی ویژگی های بدنی خاصی دارد و تولیدکنندگان بزرگ لباس نمی توانند تمام اقشار جامعه را تامین کنند، بنابراین هنگام ساخت یک پیراهن آماده همیشه ممکن است بخشی از آن کمی تنگ یا گشاد باشد. این موقعیت. لباس های پیراهن کبریتی دست ساز سفارشی می تواند به شما کمک کند. در هر صورت، یک پیراهن رسمی، چه با کت یا بدون کت پوشیده شود، باید به خوبی در اطراف شانه ها قرار گیرد، در بازوها احساس راحتی داشته باشد و به شما اجازه دهد آنها را به راحتی جابه جا کنید. دکمه های پیراهن که در جلو و یقه قرار دارند و همچنین دکمه های آستین باید به سادگی بسته شوند و فاصله ای بین آنها دیده نشود. استفاده از زیرپیراهن به همراه پیراهن توصیه می شود تا پیراهن عرق و چربی بدن را جذب نکند و نیاز به شستشوی کمتری داشته باشد.

رنگبندی پیراهن کبریتی

رنگ و جنس پیراهن مردانه
رنگ پیراهن اولین چیزی است که توجه دیگران را به خود جلب می کند و از این نظر بسیار مهم است زیرا می تواند حامل پیام مهمی در مورد فردی که آن را می پوشد، مثلا یک فرد اجتماعی یا یک فرد درونگرا باشد. اما هیچ پیامی بهتر از داشتن یک پیام نادرست یا نامناسب نیست، اما اگر درک خوبی از رنگ ها داشته باشید، می توانید پیامی صحیح و منظم منتقل کنید. سفید بهترین رنگ برای پیراهن و بدون ریسک است، همیشه پیراهن کبریتی در همه جا قابل قبول است و رسمی ترین رنگ است.

دومین رنگ رسمی، آبی است و پس از آن می توانید با استفاده از رنگ های خاکستری، مشکی و حلقه، بهترین رنگ را برای هماهنگی با رنگ لباس های دیگر و همچنین رنگ پوست و رنگ مو انتخاب کنید. به رنگ و کنتراست چشمان خود فکر کنید و فراموش نکنید که سلیقه شخصی شما همیشه بر قوانین مد و ترندهای فصل ارجحیت دارد.

در مورد طرح تیشرت، طرح ساده همیشه در اولویت است، اما علاوه بر این می توانید از راه راه ها و مربع های کوچک در رنگ بندی نزدیک نیز استفاده کنید. برای انتخاب جنس پیراهن دو گزینه وجود دارد، نخ و مصنوعی. هر کدام از این الیاف مزایای خاص خود را دارند، به عنوان مثال نخ قابلیت تنفس دارد، اما الیاف مصنوعی ارزان‌تر هستند و چروک نمی‌شوند. بنابراین بهترین گزینه می تواند ترکیبی از این دو باشد یا می توانید

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه