خرید مداد چشم گلدن رز اسموکی افکت خوبه ؟ سفید قهوه ای ضد اب

  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
  • 0 نظر
  • meghdad_shateri

پس از تنگ شدن خط چشم ، هر مجموعه از پنج خط چشم را به مداد چشم گلدن رز سه صفحه مختلف ، با برچسب و بسته بندی مبهم دادیم. آزمایشکنندگان برای هر دو آزمایش یک روزه ، هر خط چشم را پوشیدند و تجربیات خود را ثبت کردند ، هر خط چشم را رده بندی کردند و مشاهدات کیفی را ارائه دادند ، از جمله اینکه چقدر خط چشم روی آن ماند و چقدر راحت از بین رفت.

مداد چشم گلدن رز

آزمایش کنندگان مجاز به استفاده مجدد از خط یا خط چشم خود در طول روز نبودند تا تصویری کامل از چگونگی فرسودگی چشم ها ، اگر اصلاً در طول روز انجام دهند ، و به هیچ وجه به دلیل این که من سادیسم یا بد هستم ، دریافت کنند.

خرید مداد چشم گلدن رز

برای دیدن چگونگی مقاومت در برابر تماس آنها ، از جمله لک زدن سخت از نوک Q ، آب ، محلول نمکی ، روغن نارگیل ، صابون صورت و پاک کننده لوازم آرایشی.

خرید مداد چشم گلدن رز

این آزمایش طراحی شده است تا ببیند کدام یک از خط چشم ها به راحتی توسط عرق و روغن شبیه سازی شده پوست جدا می شوند و کدام ها نیستند. همچنین

می توانیم ببینیم که کدام یک به خوبی از بین برنده آرایش یا شستشوی صورت واکنش نشان داده اند و کدام یک از آن ها نیست ، یا با لکه دار کردن یا مقاومت

خرید تیشرت مردانه

خرید شومیز

پیراهن کبریتی

پیراهن هاوایی

پیراهن مردانه

پیراهن ساحلی مردانه

پیراهن گل گلی مردانه

پیراهن تابستانه مردانه

انواع مداد چشم گلدن رز

در برابر برداشتن. سپس به ارزیابی و ارزیابی صداقت خط چشم پرداختیم تا پنج خط چشم را در هر گروه تعیین کنیم تا به پانل ها ارسال شود. همانطور که کینگ به ما گفت

[irp]

، “همه ادعا می کنند که لباس بلند دارند ، اما همه خط چشم مداد چشم گلدن رز های بلند و ضد لک ندارند.” ما به فرمول هایی که مدت زمان طولانی طول کشید امتیاز دادیم. ما همچنین برای خط چشم هایی که برداشتن آن بسیار دشوار بود ، نقاطی را لنگر انداختیم.

بعد از تمام این خواندن ، ما به شدت به 50 مداد ، مایعات و ژلهای مجزا تقسیم کردیم. هرکدام در بعضی از وب سایتها تبعیت کرده اند ، برخی از مرورگرها یا وبلاگ نویسان زیبایی یا مجله

مداد چشم گلدن رز اصل

سوگند می خورند که به اسم آن خط چشم سوگند یاد می کنند که این مقام عالی برای پادشاه خود آرتور است. وفاداری خود را برکت دهید ، اما همه آنها درست نبودند.

پس از تصمیم گیری در مورد خط چشم ، آنها را از طریق تخته سنگ آزمایشات قرار دادیم تا آنها را برای آزمایش بیشتر پانل پایین بیاوریم. مرحله اول به سادگی با استفاده از خط چشم و ارزیابی خروجی و بسته بندی آن – مداد پیچ ​​خورده یا تیز قابل تنظیم است؟ نوک نمدی یا برس؟ ژل نرم یا محکم؟

ما بدون در نظر گرفتن قیمت ، خط چشم را مورد بررسی قرار دادیم. ما دریافتیم که خط چشمهای لزوما ارزان نیستند ، و لزوماً چشم های بزرگی هم ندارند. این خصوصاً در مورد

مداد چشم گلدن رز تقلبی

خط چشم مایع صادق است – دو انتخاب برتر ما کمتر از 10 دلار است. مداد چشم گلدن رز براساس تحقیقات ما ، خط چشم های گران قیمت به مراتب بیشتر از فن های ارزان قیمت دارای فن های پایه هستند ، این بدان معنی است که ما خط چشم های گران قیمت زیادی برای به دست آوردن و سپس رد کردن آن داشتیم.

ما با استفاده از چندین سایت بررسی محصولات (اولتا ، MakeupAlley ، آمازون ، و Sephora) و همچنین بررسی های وبلاگ نویسان ، نامزدها را برای آزمایش محدود کردیم.

ما همچنین با توصیه های کلی شیمی دانان آرایشی برای فرمولاسیون و همچنین استیک های مورد علاقه هنرمندان حرفه ای آرایش مشورت کردیم. صدها خط چشم در آنجا وجود دارد ، از چند دلار تا دامنه 40 دلار ، از نظر بافت ، رنگ (حتی در دسته “سیاه”) و قالب متفاوت است.

مداد چشم گلدن رز ضد آب

توجه داشته باشید در مورد هزینه خط چشم ، قیمت بالایی متناسب با یک محصول با کیفیت نیست. در واقع ، ما بسیاری از خط چشم های طراح بالا مانند Surratt را پیدا کردیم

[irp]

که به شدت فاقد آن هستند. رومانوفسکی گفت: “اگر هزینه زیادی مداد چشم گلدن رز را برای خط چشم خود خرج می کنید ، ممکن است بیشتر از آنچه نیاز دارید هزینه کنید.” به عنوان یک کل آرایشی

از منظر ، هزینه آرایش تقریباً به اندازه پاپ کورن در یک سینما یا قاب عینک در اپتومتریست پوشانده شده است. بازاریابی و تأیید افراد مشهور می تواند باعث افزایش هزینه ها شود.

مداد چشم گلدن رز مشکی

Sandino ، برچسب هایی را که ما می دانیم “می گوید ، گفت:” مدادهای گران قیمت تر تمایل به تست ضد حساسیت و حساسیت دارند. “

بی معنی (برای اطلاعات بیشتر در این مورد ، به بخش Ingredients مراجعه کنید). اما مورد دیگر که می تواند قیمت خط چشم را بالا ببرد ، هزینه بازاریابی تا یک درصد است.

ما با استفاده از چندین سایت بررسی محصولات (اولتا ، MakeupAlley ، آمازون ، و Sephora) و همچنین بررسی های وبلاگ نویسان ، نامزدها را برای آزمایش محدود کردیم.

مداد چشم گلدن رز ارزان

ما همچنین با توصیه های کلی شیمی دانان آرایشی برای مداد چشم گلدن رز فرمولاسیون و همچنین استیک های مورد علاقه هنرمندان حرفه ای آرایش مشورت کردیم. صدها خط چشم در آنجا وجود دارد ، از چند دلار تا دامنه 40 دلار ، از نظر بافت ، رنگ (حتی در دسته “سیاه”) و قالب متفاوت است.

به عنوان یک نتیجه جزئی جزئی ، ما خط چشم های سیاه را که خوب ، مشکی بودند ، در اولویت قرار دادیم. اگر بررسی ها گزارش داد که رنگدانه در یک خط چشم تاریک نیست

یا به راحتی محو می شود ، ما آن را از نظر دور می کردیم. (تنها نکته بدتر از اینکه یک گربه چشم کامل بکشیم این است که بار دیگر آنرا بکشید ، اولین رنگ را مطابقت دهید.)

مداد چشم گلدن رز رنگ بندی

ما دامنه رنگهای دیگر را در نظر نگرفتیم که یک خط چشم مشخص ممکن است وارد شود و هیچ رنگی را آزمایش نکردیم. غیر از سیاه ما کوپن زدن به خط چشم لزوماً تأیید

سایت هدایت نور دارنده انواع مداد چشم

کننده آن خط چشم در سایر رنگها نیست. ما همچنین مداد چشم گلدن رز هنگام انتخاب خط چشم ها روی “مقاوم در برابر آب” ، “ضد آب” ، “ضد لک و” یا ادعاهای سایش چند ساعته توجه نکردیم. ما محصولات خود را بر اساس تحقیق و آزمایش خودمان انتخاب کردیم و از آنجا برای آنها قضاوت کردیم.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه