معرفی شیرخشک پدیاشور

  • ۱ فروردین ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • meghdad_shateri

شیردهی بسیاری از مزایای پدیاشور سلامتی را برای نوزادان و مادران آنها فراهم می کند ، اما همه قادر به شیردهی نیستند (یا نمی خواهند). از اولین روزهای غارنورد ما تاکنون ، به همین دلیل ، شیردهی برای برخی از مادران یک چالش بوده است. این جایی است که یک شیر خشک مناسب می تواند برای کمک به آن وارد عمل شود – متأسفانه تهیه شیر خشک مناسب بسیار دشوار است. این سوالی است که آنقدر مرتباً از من می پرسند که فکر کردم وقت آن است که دوباره شیر خشک کودک را بزنم ، چه چیزی را جستجو کنم و از چه چیزهایی اجتناب کنم.

شیرخشک پدیاشور

شیردهی برای برخی آسان تر است ، بیشتر از دیگران. برای برخی از مادران ، حتی زمانی که هر کاری از دستشان بر می آید با رژیم غذایی و سبک زندگی انجام می دهند – فقط کار نمی کند ، یا به اندازه کافی خوب نیست تا کودک بتواند آن را محکم کند ، پستانک های شکاف خورده را مدیریت کند و در نهایت نیازهای تغذیه ای نوزادان را برآورده کند.

ما همیشه به گزینه دیگری احتیاج داشته و خواهیم داشت. این بی فکر است. شیرخشک پدیاشور آخرین کاری که روی زمین می خواهم انجام دهم این است که کسی را شرمنده کنم به دلیل اینکه قادر به شیردهی (یا انتخاب نکردن) نیست. گناه مامان کاملا بی معنی است و جایی در این مکالمه ندارد. من همچنین نمی خواهم کسی درگیر شستشوی بهداشتی وحشتناکی باشد که توسط شرکت هایی مانند Nestle و Gerber تنظیم شده است ، وقتی صحبت از شیر بالش بارداری خشک می شود. به همین دلیل این پست است

وجود دارد این شرکت ها می خواهند ما فکر کنیم که فرمول کوکتل شیمیایی بهتر از آنچه طبیعت می تواند فراهم کند ، چه به شکل شیر مادر و چه به صورت شیر ​​خشک با کیفیت مناسب.

به ویژه نستله در پاسخ به ادعاهای بهداشتی فرمول مورد هدف تعدادی از پرونده های قضایی قرار گرفته است و تاکتیک های بازاریابی آن با مرگ میلیون ها کودک در کشورهای فقیر مرتبط بوده است.

خرید تیشرت مردانه

خرید شومیز

پیراهن کبریتی

پیراهن هاوایی

پیراهن مردانه

پیراهن ساحلی مردانه

پیراهن گل گلی مردانه

پیراهن تابستانه مردانه

نحوه ی مصرف پدیاشور

ما در اینجا کمی مشکل داریم و این هیچ ارتباطی با والدینی ندارد که سعی می کنند بهترین تلاش خود را برای نوزادان خود انجام دهند. این مربوط به انبوه کراپولا است که به هر اونس فرمول معمولی می رود.

من خوش شانس بودم که می توانستم مدت طولانی به کودکمان فینلی شیر دهم. فینلی تا 5 ماهگی منحصراً از شیر مادر تغذیه می کرد که در آن زمان ما شروع به معرفی غذا کردیم. هیچ وقت آسان نبود. من با مجاری مسدود شده ، خونریزی نوک سینه ها ، مشکلات قفل ، تغذیه مکرر ، تنقلات شبانه و پمپاژ ساعتها و ساعتها سر و کار داشتم. من سپاسگزار بودم که می توانم به پسرم شیر دهم ، اما این یکی از کارهایی نبود که دوست داشتم شیرخشک پدیاشور  انجام دهم.

در حالی که من به هیچ وجه متخصص نهایی در مورد فرمول نوزاد نیستم ، قصد من در اینجا این است که نکاتی را به شما پیشنهاد دهم که باید هنگام انتخاب فرمول نوزاد در نظر بگیرید و اینکه چگونه می توانید یکی از بهترین موارد را برای شما و فرزندتان انتخاب کنید.

مواد لازم برای اجتناب از فرمول کودک
اول از همه ، من می خواهم اذعان کنم که برخی از شرکت های تولید شیر خشک بازی خود را بالا برده اند ، مواد غیر GMO را تهیه می کنند و آنها بسته بندی خود را بهبود بخشیده اند تا BPA ، مخل غدد درون ریز شناخته شود. با این حال ، هنوز مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد:

پروتئین وی تا حدی هیدرولیز شده: پروتئین آب پنیر از شیر گاو حاصل می شود که یکی از رایج ترین آلرژی های غذایی در کودکان است. واکنش های آلرژیک می تواند شامل اسهال ، کهیر و تورم لب ها باشد.

پدیاشور خارجی

مالتودکسترین ذرت: مالتودکسترین ذرت یک ماده افزودنی غذایی ارزان قیمت است که اغلب در غذاهای میان وعده ای مانند چیپس و کراکر یافت می شود. ممکن است از ذرت GMO تهیه شود. و همچنین یک شیرین کننده است.
روغن سویا: روغن سویا ارزان است ، به این معنی که تقریباً در تمام غذاهای فرآوری شده یافت می شود. مانند ذرت ، مگر اینکه موارد دیگری ذکر شده باشد ، به احتمال زیاد از منابع GMO ناشی می شود. این یک روغن بسیار ناپایدار است ، بنابراین تولیدکنندگان مواد غذایی آن را تا حدی هیدروژن می کنند تا نقطه ذوب را بالا برده و آن را تثبیت کند تا دچار خشکی نشود. نتیجه؟ یک ساختار شیمیایی تغییر یافته و در بسیاری از موارد ، چربی های ترانس.
روغن پالم: تحقیقات نشان داده است که نوزادان نمی توانند روغن پالم را به درستی هضم کنند – در واقع ، این ماده با کلسیم واکنش می دهد و باعث تشکیل “صابون ها” در روده کودک می شود و منجر به مدفوع سخت و کاهش توده استخوان می شود. روغن پالم همچنین یک روغن فوق العاده ناپایدار است که زیستگاه های حیوانات و محیط زیست را از بین می برد.
روغن گلرنگ با روغن بالا یا روغن آفتابگردان با روغن بالا: روغن گلرنگ / آفتابگردان در غذاهای بسته بندی شده بسیار رایج است زیرا بسیار ارزان است. آنها همچنین بسیار با آلاینده ها پردازش می شوند و از نظر اسیدهای چرب امگا 6 ضد التهاب بسیار  پدیاشور زیاد هستند. اگر این روغن ها برای بزرگسالان مضر هستند ، چرا آنها را فقط پس از تولد به نوزادان می دهیم؟

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه