بهترین شیرخشک نوزاد برای تپل شدن نوزاد

  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
  • 0 نظر
  • meghdad_shateri

سلام به شما دوستان عزیز در این مقاله قصد داریم درباره ی بهترین شیرخشک نوزاد و مقوی ترین شیرخشک برای تپل شدن و افزایش وزن نوزاد صحبت کنیم با ما همراه باشید

بهترین شیرخشک نوزاد کدام است ؟

شیرخشک های تجاری نوزاد معمولاً از شیر گاو گرفته می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که شبیه مواد مغذی موجود در شیر انسان هستند و به کودک در رشد و رشد صحیح و سالم کمک می کنند.
تهیه فرمول با توجه به دستورالعمل های خاص روی قوطی حائز اهمیت است.
میزان فرمول مورد نیاز کودک روز به روز و با هر نوزاد متفاوت است.
ممکن است دلیلی وجود داشته باشد که شما نتوانید برای کودک خود شیر دهید یا شیر مادر تهیه کنید. پس از دستیابی به این تصمیم آگاهانه ، باید احساس راحتی ، پشتیبانی و مجهز بودن به اطلاعات صحیح داشته باشید تا با خیال راحت کودک خود را برای سلامتی و تندرستی کودک شیر خشک مناسب تهیه کنید.

 

مقوی ترین شیرخشک نوزاد

فرمول از چه چیزی ساخته شده است؟
شیرخشک های تجاری نوزاد معمولاً از شیر گاو گرفته می شوند و به گونه ای طراحی می شوند که شباهت زیادی به مقدار مواد مغذی موجود در شیر انسان دارند. آنها حاوی تعادل پروتئین ها ، چربی ها ، کربوهیدرات ها ، ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی برای کمک به رشد و تکامل صحیح کودک سالم و زودرس (یعنی نه زودرس) هستند. به تمام نوزاداني كه از شيرخشك تغذيه مي شوند بايد فرمولي به آنها داده شود كه غني از آهن باشد. کودکانی که حداقل 1 لیتر شیر خشک در روز نمی نوشند به مکمل اضافی ویتامین D (400 IU) نیاز دارند.

بندرت ممکن است حساسیت به پروتئین موجود در شیر گاو یا عدم تحمل لاکتوز ایجاد شود. اگر نگران این احتمال هستید ، با پزشک خود صحبت کنید تا دریابید کدام نوع از شیر خشک برای کودک شما بهترین است. فرمول های خاصی مانند فرمول های پایه سویا ، بدون لاکتوز یا غلیظ شده باید تحت نظارت پزشک استفاده شوند.

خرید تیشرت مردانه

خرید شومیز

پیراهن کبریتی

پیراهن هاوایی

پیراهن مردانه

پیراهن ساحلی مردانه

پیراهن گل گلی مردانه

پیراهن تابستانه مردانه

انواع فرمول
فرمول پودری کمترین هزینه را دارد و پس از باز شدن تا یک ماه نگهداری می شود. برای جلوگیری از بالش بارداری خطاهای آماده سازی ، باید دقیقاً با استفاده از اسکوپ تهیه شده اندازه گیری شود. فرمول های پودر شده یک محصول استریل نیستند. در صورت عدم رعایت دقیق دستورالعمل های تهیه ، خطر ایجاد باکتری وجود دارد.

کنسانتره مایع از پودر گرانتر است و باید ظرف 48 ساعت از باز شدن قوطی استفاده شود. اندازه گیری و مخلوط کردن آسان تر است ، اما اگر دستورالعمل های آماده سازی با دقت دنبال نشود ، هنوز خطای اندازه گیری وجود دارد.

فرمول آماده به غذا مخصوصاً هنگام مسافرت گرانترین ، بلکه راحت ترین فرمول است. نیازی به مخلوط شدن با آب استریل نیست و باید ظرف 48 ساعت از زمان باز شدن استفاده شود.

تهیه و تغذیه ایمن فرمول

شیرخشک برای تپل شدن نوزاد

فرمول را با توجه به دستورالعمل های خاص روی قوطی آماده کنید.
سطوح آشپزخانه را تمیز کرده و دست ها را کاملاً با صابون و آب گرم بشویید.
فرمول و آب را به دقت اندازه گیری کنید تا از رقیق شدن کم و زیاد آن جلوگیری کنید.
تمام قسمتهای سیستم تغذیه را در آب گرم و صابون بشویید ، خوب بشویید ، سپس حداقل 2 دقیقه در آب جوش قرار دهید.
قبل از تهیه هر نوع فرمول ، بطری ها ، نوک سینه ها ، حلقه ها و درپوش ها را عقیم کنید تا کودک 4 ماهه شود.
برای اندازه گیری دقیق فرمول را در یک فنجان اندازه گیری شیشه مخلوط کنید.
از بطری های شیشه ای یا بطری هایی با عنوان “BPA-Free” (با علامت بازیافت 2،4،5 مشخص شده است) استفاده کنید.
برای استریل کردن آب ، یک قابلمه آب سرد و تمیز را به مدت 2 دقیقه در جوش بیاورید. قبل از مخلوط کردن آب با فرمول ، اجازه دهید تا هوا خشک و خنک شود.

 

شیرخشک برای چاق شدن نوزاد

 

قبل از تغذیه بطری را زیر آب سرد و خنک کنید (برای جلوگیری از سوختن) و قبل از نگهداری در یخچال.
با قرار دادن چند قطره بر روی مچ دست خود ، درجه حرارت شیر ​​را بررسی کنید. باید احساس گرما یا حتی خنکی کند. خیلی گرم یا گرم نیست
اگر در حال گرم كردن بطری سرد هستید ، بطری را زیر آب گرم و گرم نگه دارید یا آن را در گرم كن بطری بگذارید. قبل از دادن شیرخشک به کودک خود ، شیرخشک را به خوبی مخلوط کرده و درجه حرارت را آزمایش کنید. در مایکروویو بطری ها را گرم نکنید زیرا ممکن است لکه های گرم وجود داشته باشد که روی مواد مغذی تأثیر می گذارد و می تواند دهان کودک شما را بسوزاند.
شیر خشک شیر خشک
برای نوزادان ترم کمتر از دو ماه یا برای تمام نوزادان اگر قرار نیست پس از مخلوط کردن از ترکیب شیر خشک پودر شده استفاده شود: حداقل دو دقیقه آب را بجوشانید. پودر فرمول را با آبی که در دمای حداقل 70 درجه سانتیگراد است مخلوط کنید.
برای نوزادان ترم دو ماهه یا بیشتر اگر قرار است فرمول پودر آن بلافاصله بعد از خوشمزه ترین شیرخشک نوزاد مخلوط شدن استفاده شود:

شیرخشک برای وزن گیری نوزاد

می توانید از آب جوشانده قبلی که در دمای اتاق خنک شده است برای تهیه فرمول استفاده کنید. آب جوشانده شده قبلی را می توان در دمای اتاق در ظرف دربسته و ضد عفونی شده تا 24 ساعت یا در یخچال تا 48 ساعت نگهداری کرد.
اطلاعات مهم ذخیره سازی
شیر خشک شیر خشک: قوطی های باز باید در یک مکان خشک و خنک نگهداری شوند و ظرف یک ماه استفاده شوند. ذخیره فرمول پودر شده نوزاد در دمای یخچال توصیه نمی شود ، زیرا ممکن است رطوبت را افزایش دهد و منجر به جمع شدن و فساد شود.
کنسانتره مایع یا فرمول آماده تغذیه: قوطی های باز را در یخچال نگهداری کنید و ظرف 48 ساعت استفاده کنید.
قوطی های باز نشده شیر خشک را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
بطری های آماده را در یخچال قرار دهید و ظرف 24 ساعت از آنها استفاده کنید.
هر دوش شیر خشک را در طی دو ساعت مصرف نکنید.

 

مغذی ترین شیرخشک نوزاد

فرمول را فریز نکنید.
از فرمول بعد از تاریخ انقضا استفاده نکنید.
چه مقدار و چند بار به کودک خود شیر خشک بدهید
مقدار فرمول مورد نیاز کودک روز به روز و با هر نوزاد متفاوت است:

نوزادی که در حال افزایش وزن است و به نظر می رسد بعد از هر بار تغذیه راضی است ، مقادیر کافی شیرخشک دریافت می کند.
نوزادان همیشه باید در صورت تمایل تغذیه شوند ، در صورتی که آرام باشند اما نشانه های تغذیه ای نشان لیتل بی بی می دهند. سعی کنید صبر کنید تا کودک شما بیش از حد گرسنه شود و گریه کند.

بگذارید کودک شما در مورد سیری و رضایت خود تصمیم بگیرد. سعی نکنید کودک را به اتمام بطری تشویق کنید.
بعد از حدود شش ماهگی و ورود مواد غذایی جامد ، معمولاً شاهد کاهش دفعات تغذیه با شیر خشک هستید.

خوشمزه ترین شیرخشک نوزاد

آروغ زدن یک ضرورت نیست. هوای موجود در معده باعث درد نمی شود مقوی ترین شیرخشک نوزاد اما می تواند تف را افزایش دهد. شما باید کودک را در حالت ایستاده در دامان یا بالای شانه قرار دهید تا کودک بتواند آروغ بزند ، اما ممکن است این اتفاق هر بار رخ ندهد.
هنگامی که کودک شما بیش از یک هفته شد ، اگر به خوبی وزن خود را افزایش می دهد ، دیگر نیازی به بیدار کردن کودک برای تغذیه شبانه نیست ، مگر اینکه توسط پزشک کودک توصیه شود.
نمودار زیر برخی از مقادیر و فرکانس های متوسط ​​برای تغذیه را نشان می دهد. آنها فقط به دلیل تغییر در وزن نوزادان و میزان رشد ، راهنما هستند

بهترین پودر شیر کودک
شیر مادر بهترین شیری است که می توانید به کودک خود بدهید زیرا تمام مواد  همراه شما مغذی لازم را که به رشد بدن سالم کمک می کند ، تأمین می کند. این مواد برای تأمین نیازهای کودک در حال رشد ، پویا و ضروری هستند.

 

قیمت بهترین شیرخشک برای نوزاد تازه متواد شده

 

با این حال ، گاهی اوقات ممکن است دادن شیر مادر به کودک شما امکان پذیر نباشد ، و این زمانی است که مجبور به استفاده از شیر خشک کودک هستید. این ماده غنی از مواد مغذی است و به کودک کمک می کند حتی بدون شیردهی سالم رشد کند.

ما به عنوان یک والدین آنقدر به همه غذای کودک توجه داریم که به کودک خود  ویرگول  غذا می دهیم اما در مورد شیرخشک کودک چه باید کرد؟ مارک های زیادی شیر خشک تهیه می کنند ، اما کدام یک را انتخاب کنید؟ این مقاله به شما کمک می کند بهترین شیرخشک را برای کودک خود پیدا کنید.

شما باید در یک مرحله خاص از مواد مغذی مورد نیاز کودک خود مطلع شوید. در آغاز کار ، ممکن است مجبور شوید چند مارک را امتحان کنید تا ببینید بهترین کار برای کوچولوی شما چیست.

با مرور این بررسی ، اشکال و انواع مختلف بهترین شیرخشک را برای نوزادانی که امروز می توانید در بازار هند بدست آورید ، مزایای تغذیه کودک با شیر خشک ، نحوه تهیه شیر شیر خشک برای نوزاد ، نکاتی در مورد تغذیه کودک را به درستی و همچنین قبل از خرید شیر خشک برای  کودک خود چه مواردی را باید در نظر گرفت. ویکی پدیا

این بررسی همچنین باعث کم شدن جستجو در مورد بهترین بهترین شیرخشک نوزاد می شود زیرا حاوی 13 شیر شیر خشک برای نوزادان از مارک های مختلف است که کودک شما را به خوبی تغذیه می کند.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه