خرید پیراهن ساحلی مردانه

  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • meghdad_shateri

با انواع پیراهن ساحلی مردانه آشنا شوید لباس ورزشی تیمی این لباس ها در تیم های فوتبال محبوب هستند، این لباس ها دارای لوگو و لوگوی تیم با نام و شماره بازیکنی است که آن را می پوشد و این لباس به عنوان یکی از محبوب ترین لباس های دوستانه به ویژه در مسابقات ورزشی شناخته می شود. . دارای یقه گروه مانند یا هفت یقه سفید کوتاه است.

تی شرت
تی شرت جزء اصلی کمد لباس هر مردی است. این پیراهن‌های بدون یقه برای پوشیدن لباس زیر طراحی شده بودند، اما با گذشت سال‌ها تبدیل به لباس‌های اصیل و رایج شدند و به تدریج در مواد و رنگ‌های مختلف تولید شدند.

خرید پیراهن ساحلی مردانه

لباس بافتنی مردانه
بافتنی مردانه لباسی است آستین بلند و بدون یقه که به عنوان کاپشن پیراهن ساحلی مردانه بدون دکمه استفاده می شود که تقریباً نصف تن است و معمولاً لباسی ساده و یکدست است اما گاهی در طرح های متنوعی نیز تولید می شود. https://zeusclothess.ir/menswear/men-shirt/beach-shirt/ پیراهن ساحلی مردانه

قیمت پیراهن کتان مردانه
کناره‌های پیراهن‌ها مانند یقه خدمه کابین، لباس‌هایی با یقه توری هستند و از مواد ضخیم‌تر، صاف‌تر و انعطاف‌پذیرتر ساخته شده‌اند و حتی گاهی اوقات با پولو پوشانده می‌شوند.

عصر
لباس های رسمی لباس های بسیار رسمی و رسمی هستند که معمولا زیر کت و شلوار پوشیده می شوند، البته این لباس اغلب پوشیده نمی شود.

این لباس ها معمولا در عروسی ها و مهمانی های رسمی پوشیده می شوند و زیر مانتو پوشیده می شوند، این لباس ها آستین بلند و دکمه دارند.

در رنگ سفید موجود است و معمولاً جلوی پیراهن تعدادی چین دارد و یقه آن با پاپیون یا کراوات بسته می شود.

با انواع پیراهن مردانه آشنا شوید

انواع مختلف پیراهن ساحلی مردانه

پیراهن آهنی اینجوری
اتو کردن پیراهن مردانه برای برخی از خانم ها یک کار چالش برانگیز است پیراهن ساحلی مردانه و ما راه حل های موثری برای اتو کردن پیراهن مردانه برای ارائه لباس های صاف و بدون چروک به آقایان داریم. رعایت اصول اتو بسیار آسان است. این مقاله نحوه اتو کردن پیراهن مردانه را با عکس توضیح می دهد:

رنگرزی و خرید اینترنتی پیراهن کتان
قبل از اتو کردن پیراهن را غبارآلود کنید. توجه داشته باشید که رطوبت پارچه کافی است. رطوبت باید در سراسر پیراهن یکسان باشد.

 

همچنین در تمام مراحل اتو، دمای اتو باید در درجه مشخص و مناسب تنظیم شود.
اعلام

یقه آهنی

ابتدا پشت و پایه یقه را اتو کنید و توجه داشته باشید که همانطور که پشت پیراهن ساحلی مردانه یقه اتو شود. سپس قسمت روی یقه و پایه آن را اتو کنید. (تصویر 1)

پیراهن آهنی اینجوری

شکل 1

آهن شانه

اتو را داخل پیراهن قرار دهید و سپس آن را از روی آستین بلند کرده و سرشانه ها و شانه ها را اتو کنید. اگر اتو خیلی بزرگ است که روی آستین ها جا نمی شود، اتو را روی پیراهن و بالای آستین قرار دهید و اتو کنید.

رنگبندی پیراهن ساحلی مردانه

مطمئن شوید که قسمت جلو و پشت لباس کاملا متناسب است. البته برای براق نشدن پارچه، بهتر است لباس ها را برگردانید و سپس اتو کنید. یا یک تکه پارچه نازک روی لباس قرار دهید. (تصویر 2)

پیراهن آهنی اینجوری

شکل 2

اتوهای آستین دار

قسمت بیرونی کت را روی میز اتو قرار دهید و پیراهن را به خوبی اتو کنید پیراهن ساحلی مردانه تا کت کاملا صاف شود. سجاف و آستین ها را هم اتو کنید.

 

سپس درز زیر آستین را بکشید و اتو کنید. به طوری که خط روی آستین کاملا صاف باشد. آستین ها را به همین ترتیب اتو کنید. در مورد اتو توصیه می شود مچ را از داخل و سپس از پهلو اتو کنید. (شکل 3)

پیراهن آهنی اینجوری

شکل 3

اتو کردن پیراهن جلو و پشت

قسمت جلوی پیراهن (یعنی دکمه و حلقه) را صاف روی میز اتو قرار دهید و همه چیز را اتو کنید. سپس پیراهن را روی میز گذاشت و تمام پشتش را اتو کرد.
مجموعه ای از تیشرت های محصولات زیبا و خاص با مشتریان بسیاری مطابقت دارد. نمونه ای از یک محصول موفق که سال ها توانسته توجه و علاقه خریداران پوشاک لوکس و خوب را به خود جلب کند.

این مجموعه از تی شرت ها از نظر مواد مصرفی و همچنین دوخت ظریف و زیبا جذابیت پیراهن ساحلی مردانه بالایی دارد که مورد توجه شیک پوشان و شیک پوشان قرار گرفته است.

علاوه بر این مزایا، قیمت مناسب نیز یکی از ویژگی های مجموعه پیراهن های کبریت است که در موفقیت مشتریان بسیار تاثیرگذار بوده است.

این محصول در سال های اخیر توسط افراد هم سن و جنس خریداری شده است که بیش از هر چیز نشان دهنده علاقه عموم به آن است.

قیمت و اندازه پیراهن ساحلی مردانه

(پیراهن همسان)

چرا ست پیراهن های کبریت تا این حد محبوب هستند؟
برای بسیاری از افرادی که به بوتیک ها و فروشگاه های آنلاین لباس مراجعه می کنند، نام کبریت به تنهایی برای اطمینان از کیفیت و زیبایی لباسی که می خرند کافی است. وقتی این محصول در قالب یک ست پیراهن کبریت به آنها عرضه می شود، این اعتماد به نفس چند برابر می شود و لذت شیک پوشی و خاص پوشیدن به بهانه آن اضافه می شود.

یکی از مزیت های بزرگ این خرید قیمت مناسب و تولید بسیار مقرون به صرفه و بسیار متنوع است. وقتی صحبت از افراد با هر سلیقه و نیازهای کاربردی باشد، نمونه های مناسبی از طیفی از تی شرت های همسان وجود دارد که در فضای مجازی قابل مشاهده است.

نکته محوری و مهم در تهیه این ست زیبا و جذاب توجه به سایز کامل و مواد مرغوب پیراهن ساحلی مردانه به کار رفته در تولید می باشد. تا حدی که کاربران از انواع پیراهن های منطبق با نخ های پنبه ای، الیاف طبیعی ضد حساسیت و سایر موارد مفید و مجاز استفاده می کنند.

در نهایت پیشنهاد می کنیم نمونه هایی زیبا و کاربردی از ترکیب پیراهن های متناسب با ست لباس خود اضافه کنید و از زیبایی و تطبیق پذیری بالای آن ها لذت ببرید.

هنگام اتو کردن پشت لباس، پل های لباس حتما باید اتو شود. البته قرار دادن یک پارچه نازک روی لباس از افتادن برق روی لباس جلوگیری می کند. اتو کردن جیب های پیراهن را فراموش نکنید. (شکل 4 و 5).

پیراهن آهنی اینجوری

شکل 4

بلوز

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه